Outlook od verzie 2013 predvolene po inštalácii otvára mailové správy pri odpovedaní a preposielaní v table na čítanie. To je nevýhodné najmä, ak máte menšie rozlíšenie monitora, zväčšenú mierku či príliš malú tablu na čítanie. Taktiež to býva problém, keď mail na ktorý odpovedáte alebo ktorý preposielate má veľa obsahu a vy vidíte z neho len kúsok. Jednoducho, ťažko sa pracuje v okne „5 krát 5 centimetrov“. To, prosím, berte trošku s rezervou. Preto som to dal do úvodzoviek. 🙂
Sú dve základné možnosti, ako otvárať správy v novom okne, keď na ne odpovedáme alebo ich preposielame.
Keď v Outlooku dáme jeden z príkazov Odpovedať, Odpovedať všetkým alebo Preposlať, tak sa v table na čítanie otvorí okno, kde môžeme napísať odpoveď alebo mail preposlať. V hornej časti sa nachádzajú položky Od, Komu, Kópia, Predmet a tiež tlačidlo Odoslať. Ešte nad tým sa však nachádzajú aj dva „nenápadné“ príkazy. A síce Zahodiť a Otvoriť v novom okne. Ako už iste tušíte príkaz Otvoriť v novom okne je ten, ktorý použijeme, ak chceme správu otvoriť v novom okne.
Pokiaľ robíme odpovedanie a preposielanie emailov v Outlooku často, tak nás bude nielen zdržovať ale aj otravovať, ak budeme zakaždým potvrdzovať príkaz Otvoriť v novom okne. Omnoho jednoduchšie je, aby sme spravili v Outlooku nastavenie, ktoré zabezpečí, že všetky správy sa budú pri odpovedaní a preposielaní automaticky otvárať v novom okne.
Začneme tým, že pôjdeme do Možností programu Outlook, teda dáme príkaz Súbor, Možnosti.
Otvorí sa okno Outlook – Možnosti, kde vyberieme v ľavej časti položku Pošta a v pravej časti nájdeme časť Odpovede a preposlané správy. Tam začiarkneme začiarkávacie políčko Otvoriť odpovede a správy preposlané ďalej v novom okne.
A hotovo. Odteraz sa budú všetky maily, na ktoré budeme odpovedať alebo ich budeme preposielať ďalej otvárať v novom samostatnom okne namiesto v table na čítanie.
Ako počítať odmocninu v Exceli https://youtu.be/S09kkE_PHoM Vo videu sa okrem iného dozviete, ako sa v…
Vytvorenie obsahu vo Worde je veľmi jednoduchá záležitosť. Aby však Word vedel, ktoré položky sa…
Číslovanie strán vo Worde sa naučíme na viacerých príkladoch tak, aby sme dokázali čísla strán…
To, či je dátum pracovným dňom, sa dá v Exceli zistiť viacerými spôsobmi. My v…
Tabulátory vo Worde používame na to, aby sa napísaný text alebo číslo začínali, končili, mali…
Pre hľadanie a vymazanie duplicitných údajov v Exceli máme na výber viacero možností. My si…